پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182074
سياست زدگي مغاير با بالندگي دانشگاههاست/ اقتصاد مقاومتي نظام را بيمه مي کند
تاریخ انتشار : 1394/04/15 18:22:57
نمایش : 1640
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) استان تبديل شدن دانشگاهها به باشگاه سياسي و ورود به ساخت و ساز و زد و بند هاي سياسي را مغاير با رشد و بالندگي اين محيط ها دانست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار رضا محمدسليماني در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار جهانبين نيوز با اشاره به فرامين مقام معظم رهبري در ديدار اساتيد گفت: مقام معظم رهبري در مجموع راهبردهاي اساسي نظام را مشخص کردند.

وي با اشاره به روند رشد علمي خوب کشور بعد از انقلاب تصريح کرد: به نظر مي رسد در سالهاي اخير اين روند رشد با کندي و رکود مواجه شده است که اين نکته در سخنان رهبر معظم انقلاب که در اين زمينه اشرافيت دارند اشاره شد.

سردار سليماني رهنمودهاي رهبري را بهترين راهکار براي جلوگيري از اين رکود دانست که بايد مد نظر جامعه علمي و دانشگاهي کشور قرار گيرد.

وي با اشاره به سخن مقام معظم رهبري که استادان را فرماندهان جنگ نرم برشمردند اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس ما با جنگ سختي روبرو بوديم که فرماندهان نظامي آن با هدايت، نظارت، کنترل و پيگيري پيروز آن نبرد شدند.

فرمانده سپاه استان افزود: امروز نيز که با جنگ نرم مواجه هستيم اساتيد دانشگاه بايد با استفاده از مولفه هاي ذکر شده نسل جديد را در اين نبرد مجهز کنند.

وي تبديل شدن دانشگاهها به باشگاه سياسي و ورود به ساخت و ساز و زد و بند هاي سياسي را مغاير با رشد و بالندگي اين محيط ها دانست.

سردار سليماني تاکيد کرد: اساتيد و دانشجويان بايد مراقب باشند و با بصيرت و بينش جلوي هرگونه سوء استفاده سياسي از محيط دانشگاهها را بگيرند.
وي با اشاره به ادامه روند مذاکرات تصريح کرد: خوشبينانه ترين تئورسين ها و اساتيد اقتصادي هم چه در خارج و داخل کشور اعلام کردند که روند مذاکرات تاثير آنچناني بر اقتصاد کشور ندارد.

اين مقام مسئول افزود: بهترين گزينه براي حل مشکلات کشور تبديل شدن اقتصاد مقاومتي به عناوان گفتمان غالب در کشور است که بايد در بخش هاي مختلف نهادينه شود.

وي گفت: با توجه به نقش جمهوري اسلامي در بحران هاي منطقه اي و فرامنطقه اي و در شرايطي که دشمن به دنبال شکستن ايستادگي مردم و نظام هستند تنها راهکاري که نظام را بيمه مي کند اقتصاد مقاومتي است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html